igår & idag

Igår var jag i stinsen med Sandra Simona Brenda & Katja. Köpte inget förutom BK maaat ! Va där ett tag , sen senare åkte hem med Brenda som sov hos mig. Sen idag chillad vi hos mig bara flera timmar låg kolla desperate housewives och sen träffade Jazzl7e & Chloe. Åkte till kista kolla, träffade även Dilan, Anna & Esme Moneer o dom där.  Sen senare tagga hem bara. Anna fyller ju år idag , Gratttis igen gumman!♥:D

Sen fick dom här snygga örhängerna av Simona igår i lite tidigig födelsedagspressent. Fyller ju år 13 januari, rätt snart ju :) iallafall blev skitglad, typ alla vet ju jag älskar leopard också! Tack hjärtat , i love them .. and you!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0