helgen, fotboll♥

I lördags hade cup, gruppspel. Vi vann dom två första, spela lika mot hammarby o förlora sista mot aik. Efter det åkte jag och Tara hem t mig först sen åkte vi till pingstkyrkan för jag hade nån julsak m konfan. Det var nå "band" som kom dit spela o skit.. Efter den åkte vi hem till mig, kolla film o myste så sov hon hos mig.

söndag morgon klockan halv sju skulle vi upp igen .. för hade slutspel med fotbollen ju. Klockan 8 var första matchen. Gick väl sådär, förlora den mor hammarby och förlora på straffar i matchen efter. Men det var bara gryyymma lag med i cupen , så det va ju ändå kul o se riktigt bra fotboll!

Blev faktiskt matchens lirare i slutspelet, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0