träffa på sara huang !

hade svårt att somna igår kväll , eller jag låg o snacka lite m george i lur tills jag blev tröttt , haha han lärde mig matte , haha så nu e jag bäst på matte säger vi (a) haha aja , sen fick jag skitont i huvudet och magen o vart trött så där avbröt jag samtalet . haha nej men a , somnade tllslut , vaknade imorse som vanligt , duscha o fixade mig o gav mig iväg too the school !  -.- haha ..  

efter skolan så när jag vra i själva a-komplimentet där jag går då , så kommer Sara Huang ! skitkul o se henne , det var ju ett tag sen , fast jag träffa faktiskt på henne på tåget i sommras också när vi skulle t the voice eller ung. Aja vi snackade en stund och var jvar där inne , men gick sen till bussen där jag väntade med henne länge tills bussen skulle komma , och så följde jag ´med på bussen en station , hahaha så blev det iallafall lite närmre för mig! haha sp jag kom hem typ en timme efter vi slutade :Ö haha aja , menjag fick ju träffa sara iallafall ! kukul :) men koommer ju tr'ffa hon o lite brudar ändå på fredag igen :p  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0