stan idag ! /dålig uppdatering

glömde uppdatera igår , jag och sofia dorg oss iväg på tjejkväll efter allt städande i mitt rum och hon vra så gullig och rensa min garderob (a) haha ,  ja sen drog jag & sofia t sofia k´s tjejmiddag (tjejkväll) fast det kom några killar sen också, så tjej/kill kväll då ;P  haha aja , mysmys sem sov sofia hos mig dåra :)

idag tagga jag och amanda (amkh.blogg.se) till stan , jag köpte nyss löshår och hon köpte två nys navelpiercingar :) sen träffade vi några killar där , en av dom kände amanda från klubberiet , aja vi va med dom , va vid plattan , sen typ t gamla stan o var där vid vattnet satt o chilla :) sen tillbaka t plattan och sen drog jag och amanda , så kom hem väl lite innan nio :) chillat , suutitit och sytt mitt jävla löshår flera timmar :O  aja , drog ut , fast bara utanför mig med mange och robin , vi frös och jag palla inte dra in t mig för vi hade gäster så vi satte oss i vår bil , och "mös" :) haha aja , sen gick jag in , fortsatte med mitt löshår och nu äntligen är det klart , fyfan vad skönt ! 

(BILDER KOMMER SNART)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0