slutade 12.45 idag ! ny rosa mjukisoverall :)

ja som rubriken står då , så dluade vi redan kvart i ett idag , så j*vla skönt asså :O aja , då drog jag o tara hem tmig , släppte ut hundarna ,m och sen sprang till bussen och vi tagga t märta :). Sen vi var i märsta t runt fyra - fem tror jag och sen följde jag med tara hem en snabbis , men aja , sen senare drog jag hem , eller rätt tidigt då , typ innan sex tror jag :) aja, jag o mamma drog t centrum en snabbis och köpte en ny "mjukisdräkt" t mig , i rosa :) snäll hon e :) aja , sen åkte vi hem , åt och kolllade på film , och ska typ gå o nanna nu tror jag , eller snart iallafall e fett trött , pusssssss:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0