regning träning -.- (dålig upppdatering ..)

dålig uppdatering för jag vet inte vad igentligen , nte orkat o skit , förlåt .. :)

aja , idag slutade vi redan vid halv två , sååå skönt asså , aja , jag o sara drog då hem t mig :)  vi gjorde smoothie (a) och sen smulpaj med blåbär och sen kollla vi på film :D  haha , och sen lite senare hade jag träning . Hade inte sån lust att gå på träning då för hade verkligen skit ont i magen och mådde illa ,och frös men ändå svettades liksom :(  japp , sen kom jag hem tog en dusch och sen åt vi sushi , räkor och sånt , det vra faktiskt jätte gott o nyttigt e det ju ! ;)  Sen har ja bara chillat , kollat sverige - norge , och sen typ bah lyssnat musik vid datan och a snackat med folk o laddat upp bilder o skit , haha :) 

och ska typ strax kolla film med mammi o papppi o kanske morfar om han inte åker hem innan .  Vi ska ttyp kolla på filmen "män som hatar kvinnor" , a får se hur den e ;)  aja , skriver väl iunnan jag går o läggger mig , PUSSSS PÅ GÖTTEN !



HAHA ,  bjuder på den ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0