PANIK I SKUMMET PÅ TOP NOTCH ! trodde fan jag skulle dö tillslut !



(det var biltvätts sak dom hade i skummet) OMG , när skummet skulle komma från första början , asså första gången. Jag och linn var där innne bland alla folk under den där stora grejen i taket där allt skum kommer ffrån, och alla puttade på alla , och det vra så jävla trångt så man typ inte kunde röra sig . Aja , men jag och linn höll varandra i händerna , så kommer allt skum över oss o alla där , och vi tappade varadnras händer , och jag fick panik för det ändå man såg var skum och tappade bort linn ju , och jag fick massa skum i halsen när jag andades , så jag började hosta och kunde till slut verkligen inte andas så jag fick verkligen panik och började skrika typ att jag komme dö (sa linn att jag skrek typ nån gång) , och jag inte kunde andas ! ;s jag fick sån panik för jag ville vända mig om och leta efter linn också i allt skum men ändå behövde jag ju luft ;s så jag försökte hoppa upp och ta luft men fick bara massa skum , jag vene kommer inte ihåg så mycket , men ick sån panik att jag blev våldsam tillslut :O haha nej men asså jag började typ slåss med händerna för att komma ut , så tillslut började jag komma ut och sen var jag ute , hostade som fan och hade svårt o andas , sprang till toaletten och drack vatten , fast sån där skum grej vra kvar i halsen lite , ååh "/ -.- aja , drog tillbaka snabbt för visste inte var linn var , så började leta efter henne där , och var skit rädd för vi tappade ju bort varandra så visste ju inte va som hände henne , mne det hade gått rätt bra för henne tillslut också , men hon ramlade ner på golvet , men en kille hjälpte henne ut därirån. gulligt !  aja , men vi hittade varandra igen iallafall efter inte så jättelång tid.


Våra kläder var helt genomblöta från allt skum , och linn´s skor kom bort i allt skum så stackarn fick åka hem barfota .. och mina gympskor är  helt genomblöta , fyfan o kläderna luktar biltvätt ..
Jag andvände ju mitt gamla löshår igår , eftersom det blir så förstört i skummet. & det var tur det , för såhär såg det ut när vi kom hem inatt .. haha rastaflätor fan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0