skönt imorn fredag ..

hmm , dålig upptadering senaste dagarna typ , menmen ska väl förstöka bli bättre :)

aja , idag i skolan var vi o bada , eller inte jag då (och inte sofia heller) för mensen .. och JA vi har fakrtiskt , vi äsger inte bara för att inte bada -.  aja , sen skulle vi tillbaka till skolan , var där hela tråkiga dan , sen jag o sofia drog hem t mig efter skolan :)  chilla , värmde mat t brorsan (a) haha , sen vi drog hem t sofia, gjorde käk t oss själva , sen vi drog oss iväg t solna , chilla runt där lite , hah d vra nå två killar som skrek att ena var kär i oss , medans han skrek att han andra tyckte vi va snygga (?) haha , ja vi bara höll med dom helt enklet :)  nej driver , menmen ..  aja , sen vi drog hem med pappa shan o brorsan hem t vilda väsby igen :)  och ja , komhem för en stund sen helt enkelt , och ska väl försöka gå och lägga mig i tid idag för en gångs sjkull .. :)

juste , och idag när vi var påväg t badet , såg vi ju hur "glädjens" resturang och bilverkstad här i väsby , brunnit ner , omg som det såg ut asså :O rykte skitmycket fortfraande och brann lite fortfarande så dom stod och spruta vatten , har brunnit sen 1 inatt :O  Stod att det var några som hade tänt på det med flit , men vem fan kommer på tanken ens ? asså ååh idioter , har inget bättre för sig än att tända eld på hus ? -.- ååh no life !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0