mitt framtida jobb donken ? -.-'

ja , pappa dampa nyss på mig att jag måste städa rummet (?) seriöst det är fan inte ens så stökigt ? och liksom det blev så stor sak tillslut att pappa säger att jag inte ska bo hemma och det går skit i skolan , att jag kommer jobbba på donken och leva på sos bidraget ? hah .. aja , vi får väl se då ..  och typ att jag skulle flytta t en lägenhet själv , så fick han ett problem mindre ? aja , han vte väl inte vad han snackar om ..  men det  e typ för han säger att jag inte hjälper till hemma o grejer .. haha ja det var mer , men har väl redan glömt hälfen , hah ..

aja , ska väl sätta igång m och städa och sånt nudå så jag får bo kvar ett tag till , puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0