MÄRSTA !

orkade verkligen inte uppdatera nått igår , var så trött och imorsse hann jag typ inte ..

LÖRDAG

aja , d började bäl med igår efter centrum då jag o mamma var där o köpte nya skor t mig :) japp , sen mamma skjussa mig till tara , så vi vvar där gjorde väl inget typ , sen kom mamma o hämta oss och vi drog hem t mig , chillla , åt pannkakor och sen drog vi till märsta :) Först så träffade vi typ Mika där och snacka m han o grejer, sen mötte vi george och vi drog t nån fotbollsplan och dom spela lite , och sen gick vi tillbaka vid centrunet o det och mötte sandra chloe amanda & brenda . Sen vi tagga t w ringen där , chilla och träffa massa andra , sen vi var typ skitmånga tillslut , haha aja , sen var i ute hela kvällen och det verkligen spöregna så där fick märstabarnen se mig nästan osminkad . Haha och genomblöt i kläderna var ga typ också .. Sen vid typ tio öber elva var jag o tara tvugna o tagga t en kille där som typ vi lite känner . Asså han jobbar där vid centumet i videobutiken så vi tog sista tåget med honom hem . Sen vi tagga hem to väsby, jag o tara skulle kolla film, men fucking dvd grejen sluta funka så vi somna rätt snabbt efter det i min säng.

SÖNDAG

Jag o tara vakade väl runt tjugo över tio tror jag klockan var. Gick upp , åt frukost och sånt . Sen vi fixade oss och drog t station där vi mötte sandra och drog t märsta . Orkar inte skriva om dagen idag , menmen kom hem iallafall typ kvart över åtta - halv nio . Mamma pappa o brorsan var påväg hem från brorsans match så dom hämta mig , sen vi köpte thai mat , åkte hem åt , jag var tvungen o dra ut med hundarna -. men snackade i lur m george medans iallafall , sen jag kom in , och nu sitter jag här vid datan å ska strax sova :)


Kommentarer
Postat av: hamidou

märsta e bäst

2009-09-22 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0