lunch / trodde huset skulle brinne upp ´;p

är hemma nu jag och sofia drog hem på lunchrasten idag också för vi hade nöstan en och en halv timmes rast , men igentligen var det inte därför .. haha det var för att jag trodde jag hade glömmt plattången i mitt rum på , så trodde huset skulle brinnna upp (a) haha , men när vi kom hem såg vi att jag hade iallafall stängt av den , men sladden vra i och en vra bara lite varm , haha menmen tur iallafall :)  ska tillvaka till skolan om en stund´för att gå på en sista lektion innnan vi slitar , sååå skönt eftersom vi slytar skittidigt ju !:)

haha juste, sofia påminde mig om att jag glömde skriva att det var ett par killar som också hade sagt ju att vi var fett fina o sånt , HAHHA e ni förvånade ? inte vi iallafalll (aaaa)  haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0