kvällkväll :)

har helt glömt bort o skriva nått nu , hahah har haft datan typ hela kvällen men bara kollat massa andra bloggAR , snackat med folket , och lysnat på musik ? :O :)

haha aja , nu e jag ju här :)  aja ,  jag o sofia gjorde nte så mycket vad jag kommer ihåg , spela in nmå filmer som vi kolla på tvn , haha :Ö  aha a sen typ drog vi hem t henne , eller pappa va så gullig o skjussa oss (a) japp , åt pannkakor hos henne , sen drog vi ut o chilla , satt i ett träd o snacka o sskit , hahah kul liv :Ö  n men sen lite senare droh jag hem , satte mig vid datan lite ,  åt litelite (?) haha , ja sen satte jga mig vid datan igen , och hmm vene vad jag ska göra nu ;S   sitta o bara lyssna på musik kanske ? aja får se , ska verkligen försöka lägga mig TIDIGT idag ..  

aja imorn e det fredan = sååååå skönt !   älskar fredagar precis efter man slutat skolan o har helgen framför sig:)  men imorn blir d nog inget speciellt , har träning och ska typ städa -.-' får väl se om jag drar ut nått på kvällen , om jag orkar o sånt :) KYSSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0