kräftskiva ikvälll !

vaknade rätt tidigt idag , gick upp , åt , o grejer och hade inget o göra så följde med mamma pappa o morfar till aiks match , även fast inte brorsan ens e med ju -.- haha aja , o jag följde med .. varför vet jag inte , men a , sen kom vi hem , mamma gjorde mat o jag kolla lite bloggar ochh ar typ nyss ätit ..  och vet inte riktigt vad jag ska göra nu , ska nog städa o hoppas jag får en slant ifall jag damsuger o grejer (a) haha aja , men vid 6 tiden typ kommer lite folk hit , en familj vi känt nästan hela livet liksom, eller asså vi barn dåra , så barndomsvänner likosm , HAHA ;P a , iallafall dom ska sova här , och ikväll sksa vi båda familjerna då till en annan famlij somhar fest , kräftskiva o det kommer va massa folk där , SKITKUL tycker jag :) och jag bara älskar kräftor :P  haha aja , bra förklarat ? :Ö  aja , skitsamma , puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0