köpte top notch biljetter m amanda & amanda !

ja , har innte haft tid o skriva idag , för efter skolan gick jag till amandas slöjd , var där en liten stund tills hon slutade , då gick vi hem t mig, fixade oss lite , tog bussen t chloe för o hämta typ nå pengar hon var skyldig linn för vi skulle köpa biljett t linn också, så jag o amanda åkte t station och mötte amanda (sundström) , och sen åkte vi in t stan , t plattan och mötte en kille jag kännner som säljer biljetter , köpte , sen drog vi t donken , åt en cheseburgare , chilla , och sen gick vi till t-centralen och tog tåget hem :) kom hem typ runt åtta tiden :)  haha mysig dag faktiskt , haha ungarna e ju underbara ! :)  aja , nu måste jag plugga -.-'  puss ..


vi e nog alltid lika söta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0