hemma nu ~

jag som hade glömt bort att imorse skulle sofia o tre tjejer i klassen komm t mig på "morgonen" för vi skulle epla in nån videos , ett skolarbete -.-' a , sen drog vi tillbaka tilll skolan vid typ halv elva , hade idrott , vi skulle ut o springa vikspåret , vet faktiskt inte riktigt hur långt d ör men jag sprang faktiskt hela ,¨på tio minter , hehe duktigt hjag e :)  jjuste, haha seriöst pia är fett konsitg ibalnd , hon ba sätt diog ner och så så satte jag mig ner så typ börja hon säga att hon ska ringa hem och skit för att jag inte sitter ner -.- haha jävla sopa vadfan ska hon säga t min mamma *? -.- eller min och sofias mamma då , :) idiot.se :) sen på  senare typ vid ett drog jag o sofia , för jag skulle följa med henne t tandläkaren , för hennes mammo pappa kunde inte och hon ska fixa hål så jag e snäll som följder med , aja , sen efter d var det ingen ide att dra tillvaka till skolan för då hade vi kommmit typ 10 minuter innna nästa lektion sltat , så vi drog t centrum , alla runt lite där , och sen drog vi hemmot :)  och nu sitter vi här hos mig i min soffa o bloggar :)  ni kan kolla in sofias blogg här :) PUSSSSSSSSSSSSSSSSS
 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0