haha robin&sofiak kom :)

har nyss kollat klart på filmen . Den var jättebra typ , men fan hemsk rätt ofta asså :O  som när hon blir våldtagen o sånt , uuusch "/    aja när jag satt o kolla på filmen så kommer Robin Sundell o Sofia karlsson , (fråga inte varför jag skrev deras efternamn ;s )  och plingar på :Ö hahhaa , o jag satt osminkad i en toffs och bara gick runt i en stor tröja , HAHA men klädde på mig och fick helt ofixad ut med dom :)  rätt skönt faktiskt :)  aja , fast vi gick in en stund t mig också innan vi gick ut o följde sofia hem en bit  , sen följde robin mig hela vägen hem (a´ haha ja , och sen drog robin hem ochjag in och fortsatte att kolla på filmen med dom , för den e fett lång så dom hade innte hunnir se klart den :P
 

josefin bjuder på ett leénde (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0