FAN VAD ROLIGT VI HADE DET PÅ TOP NOTCH! (sov också hos syster)

Åhhh först kan jag ju bara säga att jag älskar att "festa", dansa och musik och ja allt där !  muhhaa

aja , igår efter skolan gick jag t centrum och mötte amanda (syster) , vi gick t centrum o kolla runt , träffade på simone o denise , gick runt lite med dom tills vi tog bussen hem t mig , juste på bussen träffade vi på shaho också :) aja , hemma hos mig fixade vi oss lite , eller valde mest kläder o sånt ,så kom linn o vi lyssnade på musik och ja , väntade på att pappa skulle komma hem så han kunde skjussa oss till amanda (syster) så vi kundeäta där , och sminka oss och fixa oss det sista fär. Sen kom pappa förbi och hämtade mig linn och amanda , så hämtade pappa också innan andra amanda (hagelstål)  , så skjussa han oss till ..

TOP NOTCH !

så när vi kom dit vra det proppat med folk -.- aja , vi ställde oss i kön o träffa på dom där killarna jag och amanda vra med i stan typ förra helgen. :) var med dom i kön , efetrsom vi fick stå i kö runt en o halv timme -.-' även fast man hade vip .. aja , sen kom vi äntligen in , fick stå typ i en halv timme för att lämna in väskan i garderoben också .. Aja sen var dey bara att dansa o släppa loss ! haha nej , men a vi dansade och hade skitkul. Fast amanda (syster) var typ "ledsen" eller mådde illa en stund , och för att hon inte träffat Reber (en kille hon är på g med) så hon typ satt o kolla efter han hela tiden .. aja , fast sen typ träffa hon honom då blev hon glad o kunde dansa och det igen , fast då vra d inte så läng tid kvar av allt -.- eftersom det slutade redan vit ett , dåligt .. aja , men efter allt när det var slut fick vi stå typ nästan en timme för att hämta väskan när vi skulle hem .. Aja sen hämtade amandas mamma oss två tiden ,  så vra väl hemma typ runt halv tre - tre tiden , hos amanda (syster) för jag och linn sov där :)

idag

jaja så imorsse vakande vi redan runt 10 tiden , gjorde inte så mycket , snackade om igår , skrattade och sånt , sen åt lite frukost vi och sen kom mamma och hämtade mig o linn , vi skjussa hem linn och sen åkte jag mamma pappa brorsan & morbror tommy (fast han e typ bah 17 år tror jag) aja , åkte t BK och åt , hah fast var inte så hungrik, menmen .. så när jag skulle dricka (sprite) så råka jag hälla ut allt över byxorna , jag hade mjukisar , haha råka hälla på stolen så allt rann mellan bena , o på rumpan , HAHA såg verkligen ut som jag hade kissat på mig. Menmen efter kom vi hem , och har inte hunnit gjort så mycket , satte på datan för att skriva ett inlägg snabbt , innan jag ska in i duschen och tvätta bort allt skum från igår .. ;P





STORASYSTER !


Mitt öga såg helt cp ut , så var bara tvungen .. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

men det räcker josefin, sluta får folk att tro ni är syskon. så patetiskt.

2009-09-27 @ 08:42:45
Postat av: linn

men låt henne :S hon får göra som hon vill av(anonym)

2009-09-27 @ 16:26:59
URL: http://liiinnandersson.blogg.se/
Postat av: linn

men låt henne :S hon får göra som hon vill av(anonym)

2009-09-27 @ 16:27:01
URL: http://liiinnandersson.blogg.se/
Postat av: till anonym

HAHA , skriv gärna ditt namn o stå för det du skriver också :) hur vet du att vi inte är syskon på riktigt då? ;)

2009-09-27 @ 17:46:15
URL: http://kkarelius.blogg.se/
Postat av: Mandu

haha sluta lägg dej i vårt liv äckel anonym, vi är halv syskon. tyst

2009-09-28 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0