brorsans match & märsta

vaknade runt elva , gick upp klädde på mig och hann inte äta frukost eller nått innan vi skulle kolla på brorsans match så min lunchenk/frukosten blev på max , haha .,.  aja , kollade på hans match , dom vann m 4-0 , gratiis , höhö .. sen stannade vi tyå kavr där ett tag o kolla på några andra -.-

märsta

sen kom jagh hem, hann nye göra speciellt mycket innan mamma skjussa mig t märsta , skulle väl typ träffa mika kevin sandra o denise men precis när jag kommer så har dom precis dragit , för mika hade match och denise och sandra vra typ tvugna och dra hem , menmen då var jga med kevin :) vi chilla , snacka gick runt , kevin köpte choklad ;P haha och sen senare kom alla , ellinor sandra och dilan kom sen , och massa märsta killar ,så var vi vid w ringen dåra, chillade , och sen skulle ellinor hem , och ville inte låta henne åka själv så åkte med henne hem , och sen vid station skjussade vi ellinor t elkas för hon skulle typ hem t dilan & hämta sina grejer innan hon ksuklle hem , aja så komh hem för en litenj stund sen , åt och nu vet jag inte vad jag ska göra fan -.- hah vill tillbaka t märsta nu ikväll , men får väl nte -.- :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0