chill ! sooooofia slaggar här :)

vakade runt halv tio - tio tiden låg kvar i sängen ett tag o lyssna på musik. En halvtimme typ. Haha a sen gick jag upp, satte mig lite vid datan , lyssna music o åt frukost sen ;) Senare följde jag med mamma pappa brorsan o tommy till typ nån stans o kolla möbler , tv o allt .. Ångra fan att jag följde med , för annars skulle jag sandra o dilan typ på bio, men jag hade inte hunnit hem -.- :( ååh aja , vi skulle ta det en annan dag istället ..
happ , sen kom vi hem , för en liten stund sen , har inte gjort så mycket , satte mig vid datan och väntar på att sofia ska komma , efetrsom hon ska sova hos mig ikväll för hennes förälldrar är i prag :P
fråga inte om bilden , (varför det är i ett badkar , hah (?) det var bara sofia o jag som hade lite kul med kameran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0