bippenkväll :)

ja , efter skolan skrev jag tydligen inget inlägg (?) haha aja , hade inte så kul lite sen , menmen sen kom mamma o pappa o dom hem , sen drog vi hem t sofia , sen åt där :)  send rog vi hem till mig , sen tog vi bussen till bippen , där mammsa folk var , och det var match!  fast det visste vi faktiskt för det var backi som sa att  vi kunde komma för dom hade match :)  aja, men efter matchen var vi med alla dom där grabbarna , "spelade lite fotboll" med dom , chilla , sen följde dom oss till bussen o sånt , sen tog vi bussen hem till mig , och sofia blev hämtad för en stund sen , vi kom hem tidigt faktiskt :)   aja , och nu sitter jag här , chillkväll , rätt skönt eftersom imorn ska nog tara sova här , så då blir det livat ! (a) haha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt koftan?:)

2009-09-12 @ 10:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0