9/9-09

Hhaha har nyss ätit och sitter och snackar m bland annat bast som sitter o frågar vad  jag ätit och grejer , om det var gott? vad jag åt? och sånt :Ö hahah :) 

aja , dålig uppdatering idag kanske , tänkte skriva ett inlägg för ett par timmar sen , men jag vene , orkade inte ;S  hih , aja idag var jga först i skolan då, och vi hade slöjd som första och efter den trodde vi typ att vi hade fett lång rast , så jag o sofia (utan att klla på schemat innan) drog hem t mig, men kom på påvägen att vi kanske hade lektion innan ;s :o  men vi foortsatte t mig så sprang jag snabbt in och kolla , och självklart så har vi svenska då! åååh , ja vi cyklade eller (jga blev skjussad) snabbt tillbaka t skolan , fick försening , menmen ..  och vi hade lksom susanne också i svenska , och hon dampar ju typ .. och jag hade liksom skämtat påvägen t mig , när vi inte visste att vi kanske hade svenska med susanne , men trodde verkligen inte det :O  haha ..

aja , sen efter skoloan då så skulle jag träffats sandra , men vi bestämmde typ att träffas senare , men haha så blev d inte , vi ska nog ta det ennan annan dag väl :)   skönt o bah va hemma o chillat iodga :) aja , kommer lite bilder nu från mig o chloe igår , hah  pussssss:


mitt hår hade lockat sig fett mycket , usch -.-


jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0