TORSDAG - bowla gratis ;p

Fast klockan e ju över 12 nu , men skriver som idag typ som att dte fortfarande är torsdag om ni fattar. 

Aja vakande runt nio- tio tiden idag tror jag , av att sofia bebo ringde mig :) Snackade med henne en stund och sen gick jag upp , fixade mig lite och sånt och vänta på sofia. Sen kom hon , vi kolla bilder och skit. Jaja sen drog vi till donken senare :s tjockisar (?) jaja ;$ haha , åt där och ssen tagga vi och bowla :P  Grymma vi varv asså , och speciellt jag då eftersom jag vann (a)

Juste vi fick ju bowla gratis haha för typ när vi stod där ibörjan o skit sa dom inget , eftersom det är då man brukar betala liksom (?) och sen efter hämta vi nå pappren sen då dom sa inget heller. Så vi gcik sen , och ingen sa något. Haha kanske för att vi e så söta ? :$ haha jaja :)  

Sen tagga vi till väsby och mötte sofia´s mamma så vi åkte hem till sofia. Var ute och skit och sen in till henne , hahahha så spela vi spel , hahahha :D jaja och sen typ fick jag skjuss hem gulligt nog. Kom hem dåra, duscha , suttit vid datan , smsat , snackar lur .. a sånt skit nivet :) Haha och nu ska jag strax sova typ. 

Fan vad inlägget blev långt (tyvär) :O jaja hopppas ni läser ;s PUSSSS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0