TISDAG (grät idag för .. ;P)

Skolan som vanligt idag  dåra. Haha juste Wille i klassen ,asså lillbäck hade med sig sån där mot förkylning ;P så kan man öppna den så är det en vätska där i som luktar typ som tigerbalsam och är typ liknande. Så satte vi sån runt ögonen. Haha första gången jag satte på kändes det inte så jätte mycket . Men sen gjorde jag mer , då tpg jag fan onödigt mycket , tog skitmycket precis under ögat så fick tårar direkt och kunde verkligen inte se ! Hade typ fått sån där i ögot också lite, så jag bara blunda o skrek på sofia , haha så älsklingen hjälpe mig snabbt t toaletten och jag sköljde hela mitt ansikte så hade faktiskt inget smink. Var typ helt röd runt och i ögonen sen och allt , såg fan helt drogad ut :O Haha :) Sofia gjorde samma sak ;) Asså ärligt den här gången vra fan värre en förra gången jag gjorde i skolan .. Haha gjorde sjukt ont asså ! 

Sen gick jag o sofia hem t mig efter skolan. Gjorde inte så mycket men sen drog vi typ t vid centrum och träffa putte o hans kompisar :) Var med dom ute hela kvällen typ tills vi skulle hem t mig jag och sofia för att äta och sen plugga . Så vi tog bussen hem t mig , åt och sen följde jag sofia en lååång bit hem. Typ hela vägen -.- Haha men tog med mig hundarna på prommis samtidigt och pratade i lur med först brenda och sen amanda, hann inte ringa sofia som jag skulle typ :( haha förlåt hjärtat :) Sen har jag typ bara pluggat ..

läskig bild ? ;s  tänk ifall mitt öga skulle blivit så om jag nite tog bort det ?
haha vad tror ni ?  ;d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0