stan m klassen :)

måndag idag & skolan som vanligt. Fast idag fick vi åka med klassen in till stan för att gå till Medelhavsmuseét. Efter det gick klassen till donken och käka. Haha jag & Sofia satt m killarna i klassen. John satt med ett sugrör och blåste små pappersbitar på alla. Haha en rakt i Rasmus öga . Haha fan vad jag garva. Jaja sen efter skulle vi tillbaka till skolan .. Hade so lektion för en liten stund. Fast vi kolla film & sen idrott.
Sen slutade vi så då gick jag & sofia hem till mig. Chilla satt vid datan en stund och sen åkte vi och träffa putte crille & nicho typ. Var med dom en stund och sen tagga vi hem. Åt och sen har jag bara pluggat & ska snart kolla på film. Lite fel m mobilen också , ååh -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0