stan idag ! (dålig uppdetering)

Skolan som vanligt idag . Inget speciellt har väl hänt tror jag i skolan dåra. Japp sen efter skolan drog jag och sofia direkt t centrum o träffa brenda chloe tara gabbi sandra o dilan tror jag det bara var , snabbis bara sen dorg jag och sova till stan på en gång!  Vi kom iväg redan vid halv fyra faktiskt , skönt :)  Aja när vi kom till stan drog vi direkt till Taj Mahal , löshårbutik och sånt på drottninggatan för er som inte vet ! :) Så sofia fick låna pengar av mig så hon löpte nytt löshår , dock var det inte äkta men hon andvänder det ändå inte varje dag ju så spelar inte så mycket roll!

Sen efter vi trallat runt i stan lite så började vi röra oss hemmåt. Mamma morfar o morbror tommmy hämtade oss direkt i stationen , så skjussa vi hem sofia och jag var typ tvungen o följde med t farsta och kolla brorsans match .. Aja ändå rätt skönt , dom är i kvarten i sankteringscupen ju :)  Dom vann med 5-1 ;P  Haha duktiga dom e -. :)
Juste åt innan matchen på nå ställe där också & sen efter matchen åkte vi hem så kom hem för inte så länge sen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0