söndag .

Vaknade ju hos syster eftersom jag sov där . Vi hade det så mysigt så ! haha och vi gick upp typ halv tolv , åt frukost och snackade :) Sen kom mamma o pappa och hämtade mig för hade lovat träffa sofia idag och amanda skulle ändå plugga hela dagen , stackarn . Jappp kom hem , tog en dusch och mötte sofia sen :) Fixade mig och sen drog vi t stinsen :) Var där en stund , och sen typ runt fem - sex tiden drog vi hem . Tagga hem t sofia och åt lite och sen drog vi ut och va med Viktor Putte & Nicho typ hela kvällen så kom hem för en stund sen och nu har jag väl inte gjort så mycket mer än suttit vid datan & smsat ..  Juste glömde min mobil i bilen när mamma o dom åkte iväg så hade inte den på kvällen , saknade den som fan så leta direkt efter den när jag kom hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0