snabbt inlägg !

ska iallafall försöka att skriva lite snabbt (a´
aja idag har det väl vart som en vanlig dag , gick till skolan dåra . Ja inget mer med det typ :) Haha jaja juste på idrotten i skolan , så spelade vi innebandy , haha och jag gjorde faktiskt två mål ! ärligt ofta nte grym ? (a) fast åååh och en dålig sak hände också :O När wille b i klassen sköt typ en skithår boll några meter ifrån så kom ajg där och fick den rakt på näsan , asså fan det gjorde skitont :O haha :( gick typ o sköljde m kallt vatten och orkade nte va med mer på den lektionen (a) har faktiskt lite ont fortfarande ;/

Efter skolan tog jag bussen till brenda  , vi drog t centrum sen och mötte sandra o dilan dära :) Sen tagga vi t märsta :) Så har vi vart där hela kvällen typ :) Skulle va hemma halv nio , och då redan när mamma sa det så var hon tyå sur , och jag kom lite över halv tio typ .. En timme senare fan "/  Vi har nte sagt ett ord t varandra på hela kvällen efter d ;s och min mobil stängdes av för har inga betterier så kunde inte nå nån heller .. Och bussen kom inte i märsta .. & blablabla ..   jaja nu e jag iallafall hemma och tänkte för en gångs skull gå och lägga mig tidigt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fy vilken jobbig morsa du har....

2009-10-06 @ 11:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0