min fredag -

min dag kan man väl föremesta beskriva med ordet data . Har fan suttit vid datan flera jävla timmar & typ inte gjort ett skit. Aja livet suger ibland när man e sjuk. Fast vi har fått gäster också så det bar ju ändå ett + ;)  Skulle faktiskt få gå ut förut och träffa brenda chloe denise simone gabbi & dom, men det blev inget m det. Brenda sa att jag kunde komma till märsta men orkade inte för skulle inte få vara där så länge ändå eftersom jag behövde va hemma tidigt för vi hade gäster och att jag vart hemma o va sjuk ..

Ska nog snart följa med mamma ut m hundarna en sväng eftersom jag typ inte vart ute på två - tre dagar eftersom jag var hemma igår också och halva dagen i förrgår ! :O & sen ska jag nog gå och lägga mig strax efter det eftersom ska upp tidigt imorgonbitti för ska och kolla på brorsans match ! AIK är ju faktiskt i sanktan final, skitkul ju :) hoppas dom vinner nu bara ! Fast det tror jag dom gör (a´Matchen börjar klockan 10 och är vid skytteholm så kom dit om ni vill se , sofia kommer följa med oss imorn också ! muhaha vi kommer ha det kulkul hoppas & vet jag :)


Kommentarer
Postat av: nisan

gjort ikväll då?:)

2009-10-17 @ 00:11:41
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: nisan

samma här:S typ suttit framför tvn haha:D

2009-10-17 @ 00:22:06
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: nisan!

mjo ska nog jag med:) godnatt med dig:)!

2009-10-17 @ 00:30:23
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0