lite shopping idag ! :)

det var nå kosntigt m internet så allt gick skitsagta så det gick inte att ladda in nå bilder på bloggen o blabla ..
aja, idag har dt vart skola som vamligt , hade orientering på idrotten . Jag & sofia typ virra bort oss , hade råkat tagit några av 6;ornas kontroller och sånt ! haha jaja :) Sen efter skolan åkte jag direkt t centrum och mötte sandra dilan & chloe. Sen tagga dilan och jag sandra o chloe gick o mötte brenda & jazzle. Vi chilla i centrum typ , så drog brenda sen och jag och chloe gick hem ttill chloe en snabbis men mötte upp sandra och jazzle sen. Köpte vår slime grej och lite sånt .
Sen senare så mötte jag upp mamma i centrum (& pappa morbror) så gick vi runt i centrum för kolla på skor t mig . Vi hittade ett par uggs faktiskt ! & ett par med lite klack :) Tack mamma ! & sen åkte vi hem , chillat hemma följde med o hämtade brorsans från hans tränuing , suttit vid datan  , pluggat ..  & måste verkligen sova nu ! :(  gosnatt!

Ett par svarta uggs & ett par högre skor med lite klack ! :)


Slimen jag chloe sandra & jazzle köpte !  Haha
& andra body butter , ni hör nog på namnet vad det är (?) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0