kom typ nyss hem från märsta , eller för typ en halvtimme sen :)

Kom nyss hem , eller a för typ en halvtimme sen ;P.  Det började med att jag drog t station där jag mötte typ Gabbi Amanda (sundström) Sandra Brenda & Jazzle. Sen tog vi tåget till märsta mötte upp folket där :) Sen var vi typ bara vid W-ringen , sen tagga vi till nån gympahall där vi var länge och typ alla killar spela fotboll. Sen var vi ute lite så kom Dilan & Chloe också och sandra o amanda åkte hem :( Aja sen tagga vi t nått ställe . vene vad det var typ nån ungdomsställe , innomhus där man kan spela , lyssna på musik och såna grejer. så var typ vi där. sen var jag tvungen o ta 23.04 tåget och Mika skulle typ bort nån stans så han var gullig och följde mig en bit ;p Sen gick jag lite vilse , haha fast frågade några så jag hittade fram t station :) Snackade med Sofia i luren hela tiden , så gick jag på tåget men fick vänta tjugo minuter för hade kommit lite för tidigt -. hah aja , sen kom jag hem , tog bussen och klev av vid sundsborg :) Så mötte mamma o pappa mig m hundarna. Haha :)

men nu måste jag typ sova för e fett trött ..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0