I BARCELONA

woohoo jag har hittat en data m internet ! Just nu ar vi i natt kopcentrum Barcelona.  Solen skiner och det ar runt 25grader varmt och det har det vart ungefar hela veckan. Vi har vart och set massvis med grejer. Vart pa natt zoo och sag massa olika djur. Tex tiger, leopard, flodhast, apor, noshorning, lejon & massa andra djur. Kanske lagger in lite bilder pa det nar jag kommer hem. Kommer ju faktiskt hem redan imorn kvall. Planet gar halv atta harifran tror jag. I lordags var vi och sag BARCELONA - ZARAGOZA. Sjukt stor arena assa ! Det var 75 653 pers dar.
Idag ska vi inte gora sa mycke tror jag. Bara ga runt och kolla ifall vi hittar natt att kopa. Vi bor i en lagenhet med balkong pa taket och den ar jattestor o mysig, skitnajs faktiskt ;)  Menmen nu vet jag val inte vadjag ska skriva, far val ta det mesta nar jag kommer hem. Saknar alla skitmycket fan "/ pusss pa er :)

Kommentarer
Postat av: sofia

kom hem ! <3

2009-10-27 @ 18:36:11
URL: http://ssodermaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0