hemma hos syster! HAHA VI LIFTA I MÄRSTA !

Efter jag hade packat mina grejer ¨så skjussade papppa mig t amanda där brenda var . Sen vi chilla lite här hs amanda, sen drog jag och brenda t centrum en snabbis och sen tog vi bussen till sigma mötte Jazzle och gick t brenda . ´Sen gcik vi och mötte Amanda för hon dkullr duscha och sånt innan ;P Jaja , sen mot

MÄRSTA , haha så har vi vart där , orkar inte skriva vad vi gjort , har både vart kul o lite tråkigt , fast vart ¨på d¨ligt humör sen så ja ;/  aja, HAHAHA sen när vi skulle tagga hem runt ett tiden så missade vi precis bussen -.- så amanda bah till första bilen som kom ut m handen o tummen hahahha , så stod vi brevid (jag och gabbi) haha så bilen stanna och vi fråga om vi kunde få skjuss till station för att hinna med tåget och unga killen var så gullig att han sa att det vra okej så jag gabbi och amanda hoppa in i bilen och blev skjussade ner dit . Hahahah scary ;P fast dilan o sandra stannade kvar en liten stund till. Sen taggade jag gabbi&amanda till väsby, sen jag &syyyster tog bussen hem hit, sen hade hon lite flipp över saker och jag med. sen vi lygnade ner oss, gjorde lita mat och chillade. hade skit myysigt &bäst =)

nu sitter jag i hennes säng och bloggar, vi ska typ sätta på en film nu och hare mysigast :) skriver imorgon, puuussss!


Världens bästa syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0