hel skolvecka framför sig -.-

Skolan som vanligt idag dåra. Skola på morgonen och juste , vi red i slutet på skoldagen också .. Jaja efter det fick vi skjuss av nån förällder efter ridningen ner till centrum . Asså jag & sofia dåra. Köpte ett par lacktights och smick. Sen gick vi och träffade putte viktor nicho tror jag och typ nån wille. Haha var med dom , sen tagga vi hem t sofia. Åt där och sen gick vi hem till mig. Chillade och sen följde jag henne en bit hem typ riunt halv nio tiden. Sen gick jag hem igen och satte mig vid datan (a)  ska snart sova tror jag , e rätt trött "/
godnatt alla söta o snygga :)


Kommentarer
Postat av: Annika<3

Jätte fint hår har du :)



kommetera hos mig <3

pusshej<3

2009-10-17 @ 11:28:46
URL: http://loveisintheaiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0