fredaaag !

Skolan som vanligt idag dåra :) slutde redan vid halv två idag ju , sååå jävla skönt asså :) Hade NO som sista lektionen och vi skulle redovisa om ekosystem .. åååh IG-  :'/ gjort typ tre rader ? :( jaja NO är inte allt i skolan ? lyckas väl bättre på nästa försök , då ska jag få MVG ! (a)

Efter skolan drog jag t grimstaskolan till sandra :) satt utanför hennes klassrum fast dörren var öppen så hon snacka m mig ;d haha så rita jag fint på hennes böcker (a) Sen tog vi bussen till centrum , mötte brenda chloe & tara. Sen chilla vi i centrum var m elin & ronnie lite också. Sen tagga jag o chloe till märsta. Träffade typ crippe & kevin till ett ställe där det typ var 20 andra perss. Var där en stund och sen drog vi t w ringen o mötte brenda amanda & jazzle. Sen träffa några killar där , hah orkar inte skriva namn. Var med dom vid w ringen och sen började vi rulla mot tåget redan runt halv elva idag :) Sen tagga jag hem , skönt o va hemma i god tid kände jag . Träffade på emelie & jenny på bussen påväg hem också :) Så kom hem för typ en timme sen , satte mig och åt vindruvor framför datan ;p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0