DÅLIG UPPDATERING

dålig uppdatering i know , men har verkligen inte haft tid o skriva något !
aja igår (lördag) var vi ju först o kolla matchen. Tyvär förlorade dom med 2-1 ;o "/ En i aik svimmade av så han fick åka ambulans .. stackarn & brorsan min gjorde illa sig och jag tror det var fler som gjorde illa sig också, Kosntig match asså. Vi kom inte hem därifrån förns typ 12 - 1 tror jag. Jag och sofia delade på en pizza och sen chillade vi bara hos mig. Sen senare så skulle mim familj hem t salles familj o äta och sånt så följde med dit en stund men sen tagga jag och träffa sofia för skule sova hos henne. :) Hahaha vi hade iallafall kulkul ;)
Vi vaknade väl rätt sent då , fick fixa mig snabbt sen kom mami och hänta mig. Jag hoppade direkt in i duschen sen fixade jag mig snabbt för vi skulle på dop. (Hann inte blogga nått då). Efter det så taggade jag t märsta en liten stund bara , hann typ bara vara där i en & en halv timme .. aja , sen tog jag tåget hem så var mamma gullig nog och hämtade mig vid station.  Kom hem åt lite & sen satt jag mig o plugga .. -.- Sen datan och nu vet jag inte vada jag ska göra :) Kanske kolla på film m dom andra får se , är skittrött. Knappt sovit nått inatt ;O
NÅTT E FEL & DET FUNKAR INTE LADDA IN BILDERNA PÅ DATAN SÅ BJUDER PÅ EN ANNAN -.-


vanlig färg eller svart vit ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0