söndag & måndag

igår efter vi vaknat och det kom pappsen och hämtade mig från brenda . Sen åkte familjen hem till morfar o kolla fotbolls finalen , AIK - GÖTEBORG "seriefinalen" ju ? ni missade väl inte ? ;O haha jaja , åt typ kina mat också , skitgott ju :) Men somnade hos han också för var så jävla trött ..
Sen efetr det va jag bara hemma resten av kvällen .. skönt skönt. Gick och la mig rött tidigt också.

måndag
skolan idag då som vanligt -.- sen efter gick jag och sofia hem till mig eftr skolan , haha vi stekte äplle i kanel o socker och åt m vaniljsås , haha gott ju ;$ Aja , sen gick vi ut , så råka vi träffa på linn o julia först och sen robin o alex. Var med dom , sen tagga linn hem o åt och julia tagga också typ , så vi var m alex & robin ett tag. Sen tagga vi också hem :) Hem till mig jag åt och sen följde jag sofia en bit .. 
kom hem , så har jag kollat film m my familj , höhö .. filmen var faktist skitbra o spännande! den hette typ jag "man on fire", tipsar jag ;)

jaja, nu mpöste jag tagga , pusssssss ;)



haha skolan idag :) 
loooooooove you :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0