MYSFREDAG ! :) BIO M TARA & SOFIA !

freaaaaaaag ! så jävla skönt , hela heljen framför sig ! någon som håller med mig ? :)
jaja , skolan som valigt idag dåra -. fast slutade redan vid halv två så dt var ju skönt ! Jag och Sofia taggade då hem till mig , gjorde inte så mycket typ. Sen tagga vi hem t Sofia , var där lite hämta grejer o sånt & sen tagga vi gem till mig igen. Hann inte göra så mycket för vi skulle iväg på bio med Tara den undera , bara , pappa & morbror !

Så vi tagga t Kista , fixa biljetter och sen gick ju jag sofia o tara själva dåra. Gick runt kolla affärer , träffa typ nå två killar , och åt en cheeseburgare på donken. Haha och sen senare gick vi och kolla på bion som började tio i nio. Föresten filmen var "The box" , den varf faktiskt fett bra. Men läskig ;$ Hahah vi typ satt o hoppa till när d hände grejer o ah ..

Japp efter bion taggade vi hem , skjussade hem tara och sen sover sofia här. Hon sitter just nu o snackar m Putte (pojkvännen) -. haha jobbigt , dom har fan snackat över en timme minst -. jaja förstår henne , men ändå .. Jaja får väl sitta här tills hon e klar så vi kan göra något kul innan jag somnar -. Jaja nu ska jag inte låta sur o försöka va lite posetiv här ;o :)

JAJA BJUDER PÅ DOM HÄR !
ni betyder sjukt mycket brudar ..




Kommentarer
Postat av: Erika

fin bakgrund!

2009-11-07 @ 02:31:00
URL: http://erikalarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0