LÖRDAGEN !

har inte orkat blogga eller nåt ..
Jaja igår vaknade jag och sofia runt halv tolv tiden tror jag. Gick upp , åt lite och sen följde vi m till centrum en snabbis. Gick runt där lite , ah kommer inte ihåg och sen tagga vi hem till mig , var ute en liten stund , träffa viktor en snabbis för vi var tvugna o ta ut hundarna. Sen senare tagga Sofia hem och Tara kom. Vi "fixade oss" och sånt skit.
Sen taggade vi hem till brenda , där lite , sen vi var hela tiden utanför brenda och skitmånga grabbar från märsta kom sen. Jaja , sen var vi ute där vid brenda hela kvällen bara och sen runt tolv tiden tagga jag o tara hem så sov jag hos tara.
Mamma kom o hämtade mig imorse då och vi tagga t centrum så fick jag ett enkelt vitt linne från gina och ett par tights , tack mamma ! :)  Sen åkte vi och hämtade Sofia och så har vi typ bara vart hos mig , chillat och nu ska vi mysa och kolla film ! PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0