Kom nyss hem från utveckligssamtal ..

Jag drog ju tillbaka till skolan runt halv tolv tiden , hade rast och sen mentorstid. Sen var det SO och då hade vi beställt pizzor till hela klassen, en var! Mums faktiskt , fast man blir äcklat mätt ;s  Jaja vi fick typ pizza för , ah jag vene faktiskt. Fast vi var tvugna och betala 70:- menmen, mamma betalar (a)

Sen senare på dan , då vi bara hade ne lektion kvar tagga jag hem för hade så sjukt ont i huvudet och det fanns inga alvedon i skolan och höll på svimma NO lektionen så orkade inte med sista lektionen .. Haha okej ska inte överdriva , men kunde inte jobba eller nåt på den lektionen. Kom hem la mig direkt i soffan och kolla tv och höll på att somna .. Sen låg jag bara och vila , mådde bajs :(  Men tog ipren så mår lite bättre nu , men fortvfarnde dåligt :(

Sen vid halv fem skullle jag på utveckligssamtal, det gick väl helt okej. Kom typ nyss hem , eller suttit vid datan lite, Måste snart plugga t prov -.- och sen ska jag nog bara kolla film och ta dte lugnt .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0