Kom hem från doktorn för en stund sen ..

Vaknade runt kvart över sex tiden och kunde inte somna om. Kallsvettades o skit så gick upp .. och gick och la mig där nere. Somande om efter en stuind .. Pappa ringde till närakuten så fick vi tid vid tjugo över åtta. Åkte dit och tog halsprov och det visade att jag har fått halsfluss/streptokocker ..

Skit jobbigt eftersom jag hade det för typ två veckor sen när vi var i barcelona .. Men skötte inte medicinen så bra i slutet då så det är väl därför jag fått det igen .. Så har hämtat ut ny penselin nu så den måste jag sköta !  Kommer vara hemma minst två dagar sa doktorn sen får jag se själv om jag orkar gå till skolan .. Nu blir det bara att vara hemma och äta tabletter och vila .. Bloggar väl senare också !

Den gröna är typ munskölj för att bedöva lite grann (den ska va i den vit-blåa förpackningen) & den röd-vita är penicillinen som jag ska ta två tabletter barje dag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0