kan inte äta, dricka o prata utan att det gör ont ! ååh ..

Åhhh  vafan snart orkar jag inte mer :( Kan inte äta, dricka o prata utan att det ska göra sjukt ont i halsen ! Värre än förra halsflussen jag hade i Barcelona tror jag :(  Har inte ätit något på hela dagen (förutom lite fil imorse) .. Fast det är ju lite bra eftersom jag vill gå ner i vikt o bli smalare o skit .. Fast börjar känna att det skulle va gott å få nåt litet att äta iallafall :(

Ont i huvudet , kallsvettas , känner mig lite snurrig när jag ställer mig upp också , ååh mår skit rent ut sagt ! Fast ska väl vara tacksam över att det nte är svininfluensan iallafall ! Måste plugga också , ska ha svenska prov på onsdag men får väl se ifall jag e redo för skolan då ! Ärligt "saknar" jag skoolan nu , eller inte skolan men är mycket hellre i skolan och är frisk än att ligga här hemma o inte göra ett skit , o må dåligt :(
Tur att det inte var svininfluensan iallafall !

Kommentarer
Postat av: Leo

det var inte bra :P

2009-11-09 @ 19:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0