home :)

Kom hem runt två tiden. Suttit i bilen då nästan tre timmar -.  Haha jaja mysigt var det iallafall där :) I fredags när vi kom gjorde vi inte så mycket , kolla film o mös bara. LÖrdagen var vi ute massa , typ brände upp bassa grejer och sånt. Senare var det basta och basa i sjön ! skitskönt ju :) Men fan vad kallt i vattnet d är , fast dt är ju det som e så skönt när man bastar och sen springer och doppar sig ! Jaja :) Sen kollade vi film o sånt på kvällen. Somnade rätt tidigt vid den kvällen. Så idag gjorde vi inte så mycket. Packade in allt och sen åkte vi hem.

Idag blir det bara att vara hemma tror jag. Måste plugga eftersom dom typ tagit med sig hela skåpet hem (?) haha med andra ord sjukt mycket läxor .. (eftersom jag vart sjuk hela veckan ..) Juste jag känner mig faktiskt mycket bättre ! Äter fortfarande pencelin , fick en ny på sjukhuset som jag skulle ta i tio dagar tre gånger om dagen.


(BILDER TROR JAG KOMMER)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0