HEMMA FRÅN SJUKHUSET !

Kom typ nyss hem från Karolinska. Åkte ju dit på grund av att kolla ifall jag hade fåt halsböld. Det hade jag också ,. Så först tog dom in mig så kolla dom mig , typ blodtrycket o sånt, feber och sånt. Hade lite feber fortfarande också. Så fick ligga i sån sjuksäng och sen satt dom i dropp. Jag behövde dropp eftersom jag typ inte har ätit eller druckit något på flera dagar så behövde näring. Sen rulla dom iväg mig , haha och mamma fick följa med så fick vi vänta en stund för att vänta på han som skulle kolla halsen.

Så efter en stund kom han som skulle kolla halsen så då fick jag komma in dit och sätta mig (inte med sängen, men fick droppen med såklart). Åhh så började dom hålla på o skit .. Kan ju inte öppna munnen mycket heller så det gjorde det värre också. Jaja först så tog han nån spray och tog på sidan i halsen för att bedöva. Det var skit obehagligt för det kändes som man knappt kunde andas eller typ att det var stopp eller nåt. Sen tog han typ nån tjock lång nål som han skulle spräcka hål o skära sönder den där grejen med .. Gjorde sjukt ont , började gråta faktiskt ;$ haha jaja .. Sen typ tog dom nå fler grejer o tröck och höll på , gjorde iallafall så j*vla ont :(

Menmen sen var det skönt när det var över ! Eller självklart känns det ju fortfarande men det är ju en skillnad från innan. Sen fick jag gå och lägga mig i en sjuksäng igen för behövde dropp. Så fick ligga där över en timme och bara vila. Dom funderade på att låta mig ligga kvar över natten för att jag behövde dropp , men mamma skulle va hemma med mig nu resten av veckan och se till att jag får tillräckligt m mat o näring i mig ! :) Så strax efter det fick vi åka hem igen , så kom hem för inte så länge sen ! :) Gör rätt ont nu faktiskt ! :(
Haha jaja nån som gjort det här innan kanske tycker jag över driver lite , men så ont kändes det iallafall för mig !
BJUDER PÅ DOM HÄR :)


Kommentarer
Postat av: :)

hoppas du blev frisk! tycker såå synd om dig:=)

2009-11-11 @ 19:18:35
Postat av: Anonym

när ska vi tycka synd om dig?

2009-11-11 @ 21:28:04
Postat av: Anonym

haha ;p

2009-11-11 @ 22:16:12
Postat av: Anonym

haha ;p

2009-11-11 @ 22:16:25
Postat av: s

varför var du inlindad i plast :o

2009-11-11 @ 22:42:29
Postat av: Anonym

stackarn, jag förstår att du har ont ;)

2009-11-12 @ 16:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0