FUCKING MOBIL BAXAD !

ÅÅÅÅhhhh får seriöst damp , mobilen typ baxad i skolan idag ! Så tyvär alla underbara människor nu kan ni inte nå mig p den !  hade den o skit, sen åååh jaja orkar inte skriva hur , ni får fråga om ni vill veta .. Seriöst vem har så jävla liten hjärna att den går o baxar MIN mobil ?! JÄVLA IDIOT ! åååh , skitjobbigt :( Mamma o pappa sura också .. nte så konstigt väl - men det gör det ju jobbigare också .. asså tänk alla kontakter ;O BORTA !  åååh , om jag bara iallafall kunde få mitt SIM kort :( alla får ta och skicka nummer sen .. Just nu vill jag bara döööö, ingen musik , inga sms, ingenting typ .. ååååh !



Kommentarer
Postat av: Mamsen...

En sak min älskade unge, jag har tusen gånger hellre kvar dig än en mobil. Å du är vääääldigt duktig på att teckna, även om jag tycker motivet va lite hemskt :o(

Puss mamma!

2009-12-01 @ 10:06:42
Postat av: Anonym

nej va guligt av din mami att komentera och hon har helt rätt gumman!

puss<3

2009-12-02 @ 12:17:01
URL: http://ranadagals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0