freeedagen /borta i Vallentuna (?)

Skola som vanligt på fredage dåra (?) Slutade vid halv två så tagga hem jag och sofia direkt t mig. Men var tvugna och tagga tillaka till skolan för h'mta engelskaoken t sofia, så passa på hämta min också -. Jaja , vi tog med oss vovvsingarna då på en prommis till skolan och sen tog vi bussen t fresta. Vätade där på en buss som vi tog tillaka typ två statione  bara för att ta 524 an , så fick vänta en halv timme då-.- skitkallt hade bara tights! Sen tog vi bussen mot arninge , men hoppa av mid Vallentuna station typ (?) Haha , va där gick o köpte choklad ;p sen fick vi vänta en halv timme igen på bussen tillaka då -.-  så stanade vi nån stans för träffa rasmus en halv timme ute, SEN tagga vi hem :O Var ute ver tre timmar .. skitsynd om hundarna också, dom va ju skittrtta, hade nte druckit eller ätit eller nåt .. så när vi åkte buss sista gången hem spydde chaplin lite på bussen, skitäckligt men synd om han fan .. ;O Me PINSAMT vare .. Fast vi skulle typ ändå av precis :) Kvällen orkar jag inte skriva om, men kul hade vi :)

Nellie min älskade tjockis !
(gammal bild)


Kommentarer
Postat av: cool

grönsak!!!!!!!

2009-11-30 @ 17:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0