fredagen i kkista m bebos !

dåliiigt uppdatreing , i know! menmne inte orkat blogga och gör inte det nu heller typ , så blir en kort inlägg , eller ska försöka göra det kort iallafall ! Igår fredag ver det skola först , slutade redan vid ett. Skitskönt ju ! Så jag och sofia tagga hem , gjorde nte mycket , senare tagga jag tara & sofia till kista och kolla bio på kvällen ! Kollade 2012 , en vra skitbra . Spännande , sorglig , läskig .. ah massa , och självklart kunde vi nte hålla tårarna inne! Haha jaja , mysmys hade vi iallafall !  Efter filmen träffade vi på massa bekanta , och så träffa vi lite märsta barn , kulkul eftersom det var två veckor sen jag såg dom !
Jaja , sen var vi kvar i kista till typ runt halv tio - tio o mysade :) tills mami kom och hämtade oss. Då taggade jag och sofia hem t mig , så sov soffiissen här och tara hos sig.

Kommentarer
Postat av: tara

älskar dig! <3

2009-11-22 @ 15:32:56
URL: http://ttaram.blogg.se/
Postat av: tara

älskar dig! <3

2009-11-22 @ 15:32:59
URL: http://ttaram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0