CLUB GLAMOUR (lördagen) NATTBUSS HEM !

Lördagen började med att jag och amanda åkte iväg och solade , skitskönt ! en 30-mintare i samma solarium :Ö HAHAHA , mysigt mysigt :d Haha ärligt smart fan ju ? ;) vi e ju som vi är (bäst?) m andra ord :)

Jaja inte mer snack om det .. Senare åkte vi hem till gabbi , var där kolla kläder och sånt , sen åkte jag amanda och gabbi hem till mig , hämta kläder och skit. Sen skjussa pappa oss hem till amanda , så var vi där och fixa oss "hela kvällen" typ :) sen senare fick vi skjuss t glamour :) Det var jag Gabbi , Jazzle , Amanda (sundström), Dilan, Brenda & Denise tror jag. Först vi fix<a biljett DÄR till denise , och vi var ju tvugna så köpte en för 250:- :O dubbla prise fan :O:O:o haha jaja huvudsaken att hon kom in ! :)
Sen vi fick stå i kö runt två timmar bland SKITMYCKE folk fan .. men sen när vi kom in hade vi vårt lilla roliga ! dansa och hade skitkul ju :)

Jaja sen efter allt då vi skulle hem så skulle igentligen brendas pappa hämta men han hade kund och sånt , ah skitsamma och jag amanda o jazzle skulle osva hos brenda så vi tog först tåget och sen bussen hem , m alla märstabarnen. Vi kom hem runt fyra - halv fem typ .. Hhaaha mys ju :) Sen tagga jag jazzle brenda gabbe & amanda hem till brenda och sov .. :)

Kommentarer
Postat av: ARVID

tja rolig blogg va det kul på glamor? :P

vad heter brenda och gabbi i efternamn?

2009-11-05 @ 22:00:58
Postat av: josefin

haha ah , men vem e du ? ;p

2009-11-07 @ 01:03:47
URL: http://kkarelius.blogg.se/
Postat av: ..

assu deet va 15 års gräns

2009-11-08 @ 17:34:16
Postat av: ..

assu deet va 15 års gräns

2009-11-08 @ 17:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0