hahah josefin sämsta bloggaren ! :o :ö

hahhaha , ja inte sant va ? jag suger verkligen på blogga :Ö , ett inlagg per månad typ ?!?, hahah men som sagt , så ska jag bättar mig ! :Ö:Ö:Ö:Ö ,  hahaah , men a , då får jag ju skriva om lite annat , än hur dålig jag är , för jag e väl iallfall bra på någonting ,eller ? :s , hhahaha ja , men idag så har jag väl inte gjort så mycket , vart med nellie hos veterinären , för vi fixa hennes tänder och grejs , haha så dom fick söva henne så när hon vakna var hon helt groggy :s , haha ja hon e faktiskt trött fortfarande :) , efter det så åkte jag & mamma t centrum, där fick jag tre tröjor & ett par örhängen faktiskt , mamma e så snäälll så ! :D § a , sen så åkte vi & kolla på brorsans träning i typ solna , eftersom han har bytt lag till aik .. det var skit kallt asså :O , haha & mamma bjöd på en glass ! :D snällt snällt ! ,  a , sen så åkte vi hem , och nu sitter jag här vid datan som varje kväll då :s , haha om jag inte e ute :p ,& nu orkar jag inte skriva mer , för ska väl börja tvätta bort sminket & byta om och sånt ! :d  
/ppusspuss & godnatt alla söta :)

Kommentarer
Postat av: korv

2009-05-21 @ 20:24:01
Postat av: fis

du bloggar ju aldrig?

2009-05-24 @ 11:28:05
Postat av: Leo

haha fett bra blogg =D

2009-05-26 @ 14:51:49
Postat av: lilly

vadå bra? :S den suger fan!

2009-05-26 @ 19:19:36
Postat av: .

vafan haru för problem egentligen ?

2009-05-30 @ 14:24:58
Postat av: .

men vad vill du?

2009-06-01 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0