lördag kväll/natt :)

godkväll alla bloggläsare , hahaahah , ja nu sitter jag här kvart över fyra på typ morgonen med chloe :)  a , nu undrar ni väl vad chloe gör här , men när jag var hos henne så när jag prata med mammsen i tel så sa hon att chloe fick sova hos oss inatt igen om hon ville, o d ville hon :)  så vi åt middag hos henne , innan vi stack , vi åt typ kyckling med ris o sallad , det var skiiiiit gott asså ;o , haha ja men sen så packade chloe sina saker igen , haha så tog vi bussen hem t mig :) så nu ikväll så har vi hunnit med mycket , bl.a tagit typ 400-500 bilder :$ , haha så nåra kan jag väl lägga in :) men nu känner vi oss hungriga såhär pass , så vi tänkte va lite tysta o gå ner t köket o rota i kylskåpet , hihi :$,
 /pusspuss ta gärna en god titt på bilderna (a)





Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jaha gumman det var intressant att veta att du bloggar på nätterna istället för att sova :o Va duktig du är som gjort detta helt själv. Å va fin du är på bilderna. Man ser ju direkt vem som är din mamma ;o)

Kramis!

2009-03-02 @ 11:51:38
Postat av: john

josefin brukar blogga på nätterna med mig :O

2009-04-22 @ 13:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0