tisdag/onsdags - dagarna ,haha ! :D

ja hejsan hopppsan ! ;Ö <3 , nu har jag nästan precis fixat mig o så för sängdags o ska gå och lägga mig , men då kom jag på att jag bara måste faktiskt skriva ett inlägg eftetrsom jag nte gjorde det igår :O , hehe , mne igår så hade jag träning , och efter den åt jagoch så , så var jag inne på datan , men glömde .. :$ hehe , ja men nu skriver jag ju , så det är nog lugnt :)§ , men a , idag har jag iallfall vart i skolan , a och så , sen så gick jag hem md sofia , och hemma hos mig så bakade vi faktiskt ! :D ahah , vi baka muffins , typ kladd muffins , dom vart skitgoda :O , haha o ja det gick väl bra o allt , bara att dte blev lite kladdigt (a) , men a det är sånt man får räkna med ibland när man ska ha kul :O :d , haha ja , sen så gjorde vi väl nte så mycket , satt vid datan , pluggade .. sen så har jag pluggad t NO prov med pappa , som jag har imoron , lycka mig till `? a , men nu måste jag verkligen sova faktiskt , man måste ju orka upp till skolan , o täffa alla roliga :O , haha ja , men ajaa skriver väl mer imorron då , /puspsuss godnatt !


haha , såhär ser dom ut på receptet men ser godare ut i verkligeheten (a)


Kommentarer
Postat av: Josefine <3

Shit va snygg du var på din header! Var skit länge sen vi träffades (a) <3 När tog du dom bilderna och vart? Eller var du typ modell gmn? <33

Pusspuss (a) <33

2009-03-07 @ 19:49:42
URL: http://absolutejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0